fredag 1. januar 2010

Ekorn




Først vil jeg ønske alle som titter innom et GODT NYTTÅR!:-)

Det har blitt litt fotografering i romjula. Den ene dagen var jeg oppe på en foring til en kamerat for å ta en titt.Der såg jeg fem/seks ekorn som lekte i skogen å tenkte at det bare var å smøre seg med litt tollmodighet så kom de kanskje bortom en tur. Det gikk ikke så lange tiden før den ene kom bort og etter en stund kom det et til på en lite visit. Så da fikk jeg tatt noen bilder av de små sjarmtrollene.
Har prøvd noen ganger tidligere på ekorn men de har enten vært lite medgjørlige ellers så har det vært for mørkt i skogen så jeg var glad når jeg endelig fikk noen bilder av de små sjarmørene.

3 kommentarer:

Henrik sa...

Hei Rune

Et flott sjarmtroll du har fått bilde av her. Likte spesielt det øverste bilde, og nydelig vinterpels!! Selv om ekorn ikke er noe sjelden skapning, er den faktisk ikke så lett å få bra bilder av.

Mvh
Henrik

Rune Sveinsgjerd Karlsen sa...

Hei Henrik

Tusen takk for kommentaren:-)
Denne gang var jeg heldig nå de kom på foringen å med det fotohold.
Håper å lykkes med å få ekorn fast på en foring til neste år for jeg vil gjerne ha litt flere bilder av ekorn i diverse situasjoner.

Mvh Rune

Unknown sa...

hei , så fine bilder du har tatt ...ta en titt på bloggen min ..har en del ekorn bilder jeg å http://evennaturfoto.blogspot.com/