fredag 10. april 2009

En fin dag i camoflasje

Spettmeis
Trekryper
Bokfink

Har brukt en del tid med og sitte å vente på et gråspett par som har jobbet med noen hekkehull.
Jeg valgte å sette opp camoflasje med et av de men uten særlig hell har hatt gråspetten nedpå et par ganger men da var ikke lyset av beste sort.
Når jeg sitter der å venter,lytter og ser så høre jeg på fuglene at våren er i sterk annmarsj å noen av fuglene kommer og helt bort til camoflasjen for så og bevege seg videre til nye trær.
Et rådyr kom og luskende mellom trærne for så og forsvinne igjen like fort som det dukket opp. Om jeg ikke nødvendigvis alltid lykkes med det jeg håpet på å få så dukker det alltid opp andre muligheter til noen bilder og ikke minst så er det hærlig og bare være ute å nyde dagen.

Ingen kommentarer: