søndag 8. mars 2009

Mink

Nysgjerrig liten rakkar


Fast fisk

Daglig dags drama langs elva


I går når jeg var på vei til hytta for og mate småfuglene og gjør diverse andre ting så dukket det opp en mink med elva på veien innover. Så jeg tok en titt over i passasjersete å der lå kamera klart så det var bare å la småfugl være småfugl for en stund for her var det muligheter for noen minkebilder.
Jeg satt meg tilrette mens minken nysgjerrig tittet frem mellom steinene. Jeg knippset noen bilder og etter en liten stund så syns ann kanskje at jeg ikke var så skummel for ann begynte å dykke og kose seg. Etter flere dykk så kom den opp med en ny fanget ørret å styra på rundt i mellom steiner og uti elva for å ta livet av ørreten som sprellet i munnen.
Desverre for meg så var det ikke de beste forhold når det gjelder fotolys men en fin stund og flott opplevelse var det når jeg fikk være vitne til litt av dagliglivet ved elva.

Ingen kommentarer: